„Wspieramy Przedsiębiorców w rozwoju

 

                     


                      „Wspieramy Przedsiębiorców w rozwoju

     


              „Wspieramy Przedsiębiorców w rozwoju


     






     

    We współpracy z firmą FiM consulting sp. z o.o. zapraszamy na wyjątkowe seminarium, na którym odpowiemy na pytanie:

     

    „Jak zwiększać sprzedaż i sięgać po zysk, którego nie widać?”.

     

    Wydarzenie odbędzie się 7 maja 2019 w siedzibie KIPH.

    Seminarium oparte jest wyłącznie na praktycznych przypadkach polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych, które w pełni doświadczyły efektów wdrożenia systemowego zarządzania zyskiem. Przedstawiamy rzeczy nie oczywiste,  które inspirująco wpływają na ludzi, zmieniają ich podejście, postawę oraz zmieniają systemy planowania i podejmowania decyzji!

    Kluczowe problemy polskich przedsiębiorców to:

    • brak dostępności pracowników,
    • rosnące koszty materiałów,
    • niska efektywność pracy, związana z przestarzałym modelem zarządzania,
    • ograniczone możliwości pomiaru efektywności zarządzania managerów,
    • wysoka presja płacowa,
    • niewystarczający stopień kontroli nad rentownością firmy, produktów i klientów.

     

    Pamiętajmy, że trudne decyzje podejmuje się w czasie względnej prosperity. W trudniejsze czasy dobrze jest wejść z dobrze zorganizowaną Firmą, odporną na przeciwności losu i zawirowania otoczenia.

    Pokażemy w jaki sposób rozwiązaliśmy najważniejsze problemy naszych Klientów oraz przedstawimy wartość, którą wnieśliśmy do różnych organizacji. Poszukamy odpowiedzi na pytania:

          Czy na produkcie tracę, czy zarabiam?

          Czy największy Klient na pewno jest najlepszym Klientem?

          Jaki jest potencjał wzrostu zysku mojej Firmy i gdzie leży?

          Czy każde zlecenie jest opłacalne?

     

    Seminarium poprowadzą managerowie praktycy, byli prezesi dużych organizacji:

    Krzysztof Frydziński- założyciel i prezes FiM Consulting Sp. z o.o., absolwent Politechniki Warszawskiej. Specjalizuje się w realizacji złożonych projektów doradczych, mających na celu poprawę efektywności działania organizacji. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w konsultingu. Bardzo doświadczony manager, pełnił wysokie funkcje w Zarządach firm oraz zarządzał dużymi projektami zmian w przedsiębiorstwach dużych i średnich. Współpracował z kadrą zarządzającą przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w branży meblowej, spożywczej i telekomunikacyjnej, realizując z sukcesem szereg projektów doradczych. Posiada rozległą wiedzę z obszarów zarządzania, rachunku kosztów, optymalizacji procesów oraz świadomego zarządzania zyskiem i wartością Firmy. Posiada doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych systemów zarządzania opartych o controlling, rachunek kosztów ABC/TDABC – w tym wdrożenie autorskich rozwiązań zarządczych wspieranych przez metodykę FIM BASP, wypracowanych we współpracy ze Szkołą Główną Handlową Katedra Rachunkowości Menedżerskiej.

    Autor publikacji artykułów o charakterze naukowym w następujących czasopismach:

    • Czasopismo Naukowe Sopockiej Szkoły Wyższej, Przestrzeń Ekonomia Społeczeństwo,  nr 11/I/2017;
    • Ekonomia — Wroclaw Economic Review 23/3 (2017), No 3807;
    • Prace Naukowe  Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości z siedzibą w Wałbrzychu, T. 42.

     

    Piotr Skrzypczak- absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada rozległą wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw. Ponad 22 lata doświadczeń w sprzedaży i marketingu w renomowanych firmach krajowych i zagranicznych, w tym 15 lat pracy na stanowisku Dyrektora Handlowego, a następnie Dyrektora Generalnego / Prezesa w firmach duńskich i niemieckich. Ostatnie 4 lata jako Prezes Zarządu Spółki Akcyjnej. W ramach realizowanych projektów pełnił m.in. funkcję Dyrektora Handlowego firmy Wkręt-met Klimas, zarządzając strukturą sprzedaży złożoną z 8 dyrektorów regionalnych i ponad 100 handlowców. Przez prawie dwa lata współpracuje z firmą Ferax i Wola– marki GATTA i WOLA, budował od podstaw proces sprzedaży firmy w kanale nowoczesnym, optymalizował kanał tradycyjny i sprzedaż eksportową. Posiada doświadczenie w restrukturyzacji firm, optymalizacji procesów, wprowadzaniu na rynek nowych produktów, sprzedaży, reklamie, dystrybucji oraz zarządzaniu ludźmi. Wykonywane zadania: podnoszenie wartości firmy, wzrost rentownej sprzedaży.

     

    Plan seminarium

     

    10:00-10:15 – Powitanie uczestników

    10:15-12:45 – Systemowe zarządzanie zyskiem

    • Wprowadzenie – gdzie powstaje zysk przedsiębiorstwa?
    • Jak budujemy wieloryba zyskowności klientów ?
    • Jak bardzo przydatne są informacje o rentowności klientów i produktów w zwiększaniu zysków?
    • Jaki zmierzyć potencjał wzrostu zysku, gdzie on leży i jak go osiągnąć?
    • Studium przypadku – duża firma produkcyjna sprzedająca produkty pod marką własną i obcą.
    • Jak wykorzystać wieloryby zyskowności w procesie decyzyjnym?
    • Systemowe zarządzanie zyskiem- jak podejść do wdrożenia?

    12:45-13:00 – Zakończenie

     

     

    UWAGA!

    Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń do dn. 30.04.2019r.

    Pobierz formularz zgłoszenia

    Udział w seminarium jest bezpłatny dla dwóch osób z każdej Firmy.

     

     

    Koszalińska Izba Przemysłowo-Handlowa

    ul. Zwycięstwa 126

    75-614 Koszalin

    tel. 94 3488645

    tel./fax 94 3423103

    adres e-mail: kiph@kiph.com.pl

    Prezes Zarządu - Piotr Huzar

    tel. 609 695 797

    Działalność KIPH

    Głównym zadaniem Koszalińskiej Izby Przemysłowo-Handlowej jest "...reprezentowanie interesów skupionych w niej podmiotów gospodarczych w zakresie ich działalności wytwórczej, handlowej, budowlanej lub usługowej wobec organów państwowych i samorządowych i innych instytucji oraz organizacji..."

    Dojazd

    © 2018 KIPH Koszalinska Izba Przemyslowo-Handlowa

    Projektowanie i tworzenie stron internetowych Koszalin